Servis elektrospotřebičů

Provádím servis automatických praček, myček nádobí, elektrických sporáků, elektrických varných desek, sušiček prádla a dalších elektrospotřebičů volně stojících i zabudovaných provedení.

Specializuji se na tyto značky:

POZÁRUČNÍ SERVIS okresy Kroměříž, Zlín, Přerov, Prostějov AEG, Amica, Ariston, Bauknecht, Baumatic, Beko, Bosch, Brandt, Candy, Crosley, Edesa, Electrolux, Fagor, Gas, Gorenje, Hot Point, Ignis, Indesit, Karma, LG, Mastercook, Mora, Philco, Polar, Samsung, Siemens, Tatramat, Whirlpool, Zanussi a další

Cena:

V ceně je vždy první započatá hodina práce + provozní náklady.
ORIENTAČNÍ CENÍK SERVISNÍHO ZÁSAHUvolně stojící spotřebiče vestavné a špatně přístupné spotřebiče
SERVISNÍ ZÁSAH - Oprava na místě, nebo zjištění závady550Kč Hulín
650Kč Kroměříž, Holešov
750Kč Otrokovice, Kojetín
650Kč Hulín
750Kč Kroměříž, Holešov
850Kč Otrokovice, Kojetín
1.Servisní zásah - zjištění závady, objednání ND
2.Servisní zásah - montáž ND a dokončení opravy
2x Servisní zásah + cena ND2x Servisní zásah + cena ND
VÝMĚNA BĚŽNÝCH DÍLŮ
topného tělesa, uhlíků motoru, vypouštěcího čerpadla,...
1x Servisní zásah + ND = cca 1100Kč-1600Kč (Hulín, Km, Holešov)
Výměna ložisek u pračkyvrchní plnění cca 2000Kčpřední plnění cca 3000Kč

Pozn.:

  1. Termín opravy dle vytížení, převážně však do dvou pracovních dnů.
  2. K NEMOCNÝM ZÁKAZNÍKŮM jezdí lékař, ne servisní technik!!!
  3. Používám pouze nové  náhradní díly.
  4. Náhradní díly samostatně neprodávám!!!

 

  • Někdy je závada odstraněna již během pár minut – tzn. že zákazník zanedbá běžnou údržbu, nebo s konkrétní závadou má mechanik již zkušenost (poprvé si na odstranění závady fest mákne) a v Vás již jde „najisto“.  Tyto zkušenosti však stojí peníze a čas který Vy nevidíte, stejně jako čas od výjezdu až po návrat mechanika do sídla firmy.

 

  • Pokud je servisem zjištěna cena opravy, která již není rentabilní a Vy si nepřejete spotřebič opravit, platíte za celý servisní zásah!!!

 

  • Aby si byl mechanik svým závěrem na 100% jist, zabere zjištění závady často 2/3 času celého servisního zásahu!!! Proto mě nejvíc pobaví věta: 

🙂 🙂 🙂 „Však se na to jen podíváte“ 🙂 🙂 🙂

 

Komentáře nejsou povoleny.